Süper Lig’de Fenerbahçe, evinde ağırladığı Galatasaray’a 3-1 mağlup oldu ve bu sezon ligdeki ilk yenilgisini aldı. Geçtiğimiz günlerde cezaevinden çıkan Engin Polat, maçın ardından “Yönetemiyorsanız, bırakın” şeklinde bir paylaşım yaptı.
‘YÖNETEMİYORSANIZ BIRAKIN’
Fenerbahçe‘ye bir tepki de sarı-lacivertli takımın taraftarı olarak bilinen Engin Polat‘tan geldi. Engin Polat, Fenerbahçe’nin maç sonu paylaşımını Instagram hikayesinde paylaştı ve altına ‘Yönetemiyorsanız bırakın’ notunu düştü. Polat’ın bu paylaşımı sosyal medyada gündem oldu.
HAPİSTEN ÇIKTI
Kara para aklama davasında “Suç işlemek amacıyla örgüt kurma, yönetme”, “suçtan kaynaklanan mal varlığı değerlerini aklama” ve “Futbol ve Diğer Spor Müsabakalarında Bahis ve Şans Oyunları Düzenlenmesi Hakkında Kanun’a muhalefet” suçlarından haklarında 40 yıla kadar hapis cezası istemiyle dava açılan Dilan Polat ve Engin Polat hakkında tahliye kararı çıkmış ve serbest bırakılmışlardı. Engin Polat, yaklaşık 10 ay hapiste kalmıştı.

Haber Kaynak : HABERLER.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
25 Haziran 2026SPOR
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026SPOR
25 Haziran 2026SPOR
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026
1
Niyazi Yelkencioğlu’ndan Acun Ilıcalı’ya olay sözler!
1721 kez okundu
2
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1055 kez okundu
3
Trabzonspor’dan Fenerbahçe ve Galatasaray maçları için Vincic talebi
1042 kez okundu
4
Golden Warriors, Andre Iguodala’ın formasını “emekli” etti
988 kez okundu
5
Neymar’a özel helikopter: Santos antrenmanlarına havadan geliyor!
781 kez okundu