Bilecik İl Sağlık Müdürü Ferhat Damkacı’nın da katıldığı BursaŞehir Hastanesi’ndeki Bölge Koordinasyon Toplantısında, organ bağışı çalışmaları ele alındı.
Bilecik İl Sağlık Müdürü Ferhat Damkacı Organ Bağışı Haftası kapsamında, Bursa Şehir Hastanesi’nde Bölge Koordinasyon Toplantısına katıldı. Toplantıya İl Müdürü Damkacı’nın yanı sıra bölge sağlık yöneticileri, organ bağışı koordinatörleri ve sağlık çalışanları katıldı. Toplantıda, Bursa bölgesinde geçen yıl gerçekleştirilen organ bağışı çalışmaları ele alındı.
Ayrıca, bölgede başarılı çalışmalar yürüten yönetici ve koordinatörlere teşekkür belgesi takdim edildi. – BİLECİK
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
23 Haziran 2026SPOR
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026SPOR
23 Haziran 2026SPOR
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026
1
Şaraa’dan Erdoğan ve Trump’a teşekkür
8111 kez okundu
2
Trump’tan seçim sonrası ilk mülakat
7915 kez okundu
3
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
4890 kez okundu
4
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
4793 kez okundu
5
Joe Biden 6 aylık hedeflerini açıkladı. Senato buz gibi…
2946 kez okundu